Fundación Climent Guitart

VII Cena de Mujeres Solidarias

11/12/2014 | Hotel Guitart Monterrey (Lloret de Mar)

L’Hotel Guitart Monterrey celebra el VII Sopar de les Dones Solidàries a favor de l’Associació Espanyola Contra el Càncer

• La setena edició del Sopar de les Dones Solidàries ha recaptat més de 6.300 euros pel programa “Molt per Viure”, que dóna suport a les afectades del càncer de mama.
  • L’acte, que ha comptat amb la presència de 215 dones, ha destacat per la implicació de Luz Casal, Elsa Anka, i Joana Andreu, que s’han solidaritzat amb la causa.

L’Hotel Guitart Monterrey*****, hotel que forma part de la cadena Guitart Hotels situat a Lloret de Mar, ha acollit el VII Sopar de les Dones Solidàries a favor de l’Associació Espanyola Contra el Càncer (AECC) – Catalunya Contra el Càncer, aquest any centrat en el pel projecte “Molt Per Viure”, programa que dóna suport a totes les dones diagnosticades de càncer de mama.

L’acte ha reunit a 215 dones que han volgut col·laborar amb la causa, gràcies a les quals s’ha recaptat un total de 6.336 euros al llarg de la nit per ajudar a les afectades del càncer de mama.

D’entre les assistents, cal destacar la presència Elsa Anka, model i actriu catalana que ha presentat l’acte, Luz Casal, cantant gallega de pop-rock, Pilar Cort, presidenta de l’AECC-Catalunya Contra el Càncer a Girona, Cristina Pané, presidenta de l’AECC-Catalunya Contra el Càncer a Lloret de Mar, Idoia Saracibar, regidora de l’Àrea de Serveis a la Persona, i Cristina Cabañas, presidenta de Guitart Hotels.

El sopar, que cada any reuneix a més de 200 dones, ha comptat amb les col·laboracions de 22 empreses a partir de sortejos solidaris, i una actuació de màgia a càrrec de Joana Andreu.

“Molt per viure”

El programa “Molt Per Viure” (Molt x Viure) es desenvolupa a l’Associació Espanyola Contra el Càncer (AECC) des de 1987 i consisteix en d’una actuació centrada en dones diagnosticades de càncer de mama, amb l’objectiu de millorar la seva qualitat de vida a través d’atenció psicològica individual, activitats d’oci i voluntariat testimonial.

L’objectiu del programa és minimitzar les alteracions emocionals derivades del procés de malaltia i de tractament, per contribuir a la recuperació del nivell de funcionament personal psicològic, familiar i social previ al diagnòstic. També afavoreix la integració social de la dona en el seu entorn immediat, ajuda en la recuperació de la funcionalitat del braç afectat per la cirurgia i promou la posada en marxa d’estratègies per poder afrontar d’una manera activa les conseqüències.

Guitart Hotels

La cadena hotelera Guitart Hotels celebra ja el setè any consecutiu del Sopar de les Dones Solidàries, que juntament amb altres gales benèfiques com la del passat agost celebrada amb el cantant Antonio Orozco, ha impulsat un cop més la col·laboració dels assistents amb l’AECC – Catalunya Contra el Càncer.

L’Hotel Guitart Monterrey***** (Lloret de Mar) forma part de la cadena Guitart Hotels, que compta amb 6 establiments a Lloret de Mar -Guitart Central Park Resort & Spa, Guitart Gold Central Park Resort & Spa, Wellness & Spa Institut GEM, Aparthotels Guitart Central Park & Spa i Guitart Rosa-; un a Barcelona, -Guitart Grand Passage-, i dos als Pirineus -Guitart Termes La Collada i Guitart La Molina Aparthotel & Spa-.