Fundación Climent Guitart

VIII Cena de Mujeres Solidarias

03/12/2015 | Hotel Guitart Monterrey (Lloret de Mar)

L’Hotel Guitart Monterrey celebra
el VIII Sopar de les Dones Solidàries
per lluitar contra el càncer de mama

• La vuitena edició del Sopar de les Dones Solidàries per recaptar fons pel programa “Molt x viure”, que dóna suport a les afectades pel càncer de mama.
  • La vetllada ha comptat amb la presència de Soraya Arnelas, Lucrecia i Anna Tarrés, entre les 200 dones que hi han assistit.

L’Hotel Gutiart Monterrey, hotel que forma part del grup Guitart Hotels i situat a Lloret de Mar, ha acollit el VIII Sopar de les Dones Solidàries a favor de l’Associació Espanyola Contra el Càncer (aecc) – Catalunya contra el Càncer, que destinarà tot el recaptat al programa “Molt x viure”, que dóna suport a totes les dones diagnosticades de càncer de mama.

D’entre les més de 200 dones assistents, cal destacar la presència de Lucrecia, presentadora i actriu catalana nascuda a l’Havana, qui ha presentat l’acte, Soraya Arnelas, cantant de pop-dance, Anna Tarrés, ex-seleccionadora espanyola de natació sincronitzada, Joana Andreu, maga catalana, Cristina Pané, presidenta de l’aecc – Catalunya contra el Càncer de Lloret de Mar, i Cristina Cabañas, presidenta de Guitart Hotels.

El sopar, que cada any reuneix a més assistents, ha comptat amb la col·laboració d’aproximadament 30 empreses locals que a partir del seu suport han ajudat en l’organització del sopar i dels sortejos solidaris, els quals han ajudat en la recaptació per la causa solidària. Cristina Cabañas ha destacat que “la protagonista d’aquesta nit és la lluita contra el càncer de mama” i ha recordat que “des de Guitart Hotels donem suport a causes solidàries com aquesta a través de diversos esdeveniments anuals.”

“Molt x Viure”

El programa “Molt Per Viure” (Molt x Viure) es desenvolupa a l’Associació Espanyola Contra el Càncer (aecc) des de 1987 i consisteix en d’una actuació centrada en dones diagnosticades de càncer de mama, amb l’objectiu de millorar la seva qualitat de vida a través d’atenció psicològica individual, activitats d’oci i voluntariat testimonial.

L’objectiu del programa és minimitzar les alteracions emocionals derivades del procés de malaltia i de tractament, per contribuir a la recuperació del nivell de funcionament personal psicològic, familiar i social previ al diagnòstic. També afavoreix la integració social de la dona en el seu entorn immediat, ajuda en la recuperació de la funcionalitat del braç afectat per la cirurgia i promou la posada en marxa d’estratègies per poder afrontar d’una manera activa les conseqüències.

Guitart Hotels

Aquest passat mes de juny Guitart Hotels va commemorar el seu 60è aniversari, que van donar peu a la primera edició dels Premis Climent Guitart, en honor a la memòria de l’hoteler Climent Guitart i Pascual, en els àmbits de la formació, l’emprenedoria, la solidaritat i la música.

L’Hotel Guitart Monterrey de Lloret de Mar, on s’ha celebrat la vetllada solidària, forma part dels hotels de la cadena Guitart Hotels, que compta amb 6 establiments a Lloret de Mar -Guitart Central Park Resort & Spa, Guitart Gold Central Park Resort & Spa, Wellness & Spa Institut GEM, Aparthotels Guitart Central Park & Spa i Guitart Rosa-; un a Barcelona, -Guitart Grand Passage-, i dos als Pirineus -Guitart Termes La Collada i Guitart La Molina Aparthotel & Spa-.