Business Tourism Market

El Business Tourism Market (BTM) és un espai de debat i d’intercanvi de coneixements sobre la indústria del turisme. El fòrum està promogut i organitzat per la Fundació Climent Guitart, que perpetua la memòria de l’empresari lloretenc; per l’Agència EFE, agència de comunicació i de servei de notícies internacional, i l'Agència Catalana de Turisme de la Generalitat de Catalunya.

Sota el títol És hora de canviar!, el BTM proposa una jornada de ponències amb experts i professionals del sector turístic que centraran les seves intervencions, sobretot, en qüestions com la innovació i la tecnologia.

La primera edició se celebrarà el dijous, 18 d’octubre de 2018, a la Sala Palas Atenea del Guitart Central Park Aqua Resort de Lloret de Mar. Durant la jornada constarà de diverses ponències, taules rodones i debats, que conclouran amb un dinar de networking.

El Business Tourism Market rep el suport de La Fundació La Caixa, la Diputació de Girona, el Patronat de Turisme Costa Brava Girona i l’Agència Catalana de Turisme. També compta amb la col·laboració de Vueling, UNDATIA comunicació i Guitart Hotels.