Concerts Solidaris

La Fundació inclou entre les seves activitats l'organització de concerts solidaris.

El proper divendres 30 de novembre es celebra el segon concert benèfic de la Fundació Climent Guitart que oferiran els Gospelians de Girona a l’Església Parroquial de Sant Romà de Lloret de Mar.

L’esdeveniment té un preu de 20€ que es destinaran a la restauració de l’orgue parroquial de Lloret, i se celebrarà a partir de les 20.30 hores. Està organitzat conjuntament amb el Rotary Club de Lloret de Mar.

Els Gospelians de Girona és un cor que es va formar 2006 i que des de 2011 està dirigit per la sud-africana Karol Green que va ampliar el repertori del grup amb cançons de Gospel i Negre Spirituals que els hi donen un toc exclusiu.

El passat agost va tenir lloc l'acte inaugural de la Fundació, el Concert Solidari de l'Orquestra de Cambra de París a benefici d'Aspronis, amb gran èxit de públic i recaptació.

Des de fa gairebé una dècada, l’Orquestra de Cambra de París, dirigida pel director d’orquestra Hosrt Sohm, ofereix un concert solidari a Lloret de Mar. El concert té l'objectiu d'apropar la música clàssica a la ciutadania amb un objectiu solidari de la fundació.

Sohm ha realitzat nombroses gires per tot el món, incloent prestigiosos festivals com els d’Hamburg, Berlín, París, Inssbruck o Santander. Durant els Jocs Olímpics del 92 va estrenar l’obra “Concert d’Empúries” per l’arribada de la Torxa Olímpica a Catalunya. Durant els últims anys ha dirigit orquestres com la Mozart Festival, la Johann Strauss i la Copernicus.

Pròxima Edició

Cursa de Nadal Lloret pels Valents