Concerts Solidaris

La Fundació inclou entre les seves activitats l'organització de concerts solidaris.

Horst Sohm, director de l’Orquestra de Cambra Johann Strauss, torna el dilluns 19 d’agost a Lloret de Mar per oferir, per vuitè any consecutiu, un concert benèfic a favor de la Fundació Climent Guitart.

L’actuació, organitzada per la Fundació Climent Guitart i el Rotary Club de la població gironina, començarà a les 20.30 i tindrà un preu de 20€ en forma de donatiu. Els fons se destinaran a diferents accions socials de la Fundació Climent Guitart, que centra la seva activitat en el foment i desenvolupament del turisme, així com contribueix al benestar general d’aquells sector de la població que són especialment vulnerables.

Sohm ha dirigit diverses orquestres, com la de París, la Mozart Festival i la Copernicus; i ha participat en prestigiosos festivals com els d’Hamburg, Berlín, París, Innsbruck o Santander. Durant els Jocs Olímpics del 92 va estrenar l’obra “Concert d’Empúries” per l’arribada de la torxa Olímpica a Catalunya.