Premis Climent Guitart

Amb la finalitat d’honorar la memòria de Climent Guitart, els premis s’atorguen des de l’any 2015. Els premis es centren en quatre àmbits en què Climent Guitart va fonamentar bona part de la seva vida professional i personal: la formació, l'emprenedoria, la solidaritat i la música.

Premi a la Formació en Turisme i Hostaleria
S'atorga a l'estudiant amb millor nota del Cicle Formatiu d'Hostaleria i Turisme de l'Institut Ramon Coll i Rodés, de Lloret de Mar. El jurat també li atorga una beca al CETT, Campus Internacional de Turisme, Hoteleria i Gastronomia, adscrit a la Universitat de Barcelona, perquè continuï els seus estudis en un curs de Formació Superior de Cuina i Gastronomia. En l'edició de 2015 es va atorgar a l'estudiant Pol Monja Pérez, el 2016 a Víctor Manuel Córdoba i, el 2017 a Antoni Valhondo.

Premi a la Solidaritat
S'atorga a una persona o organització que hagi desenvolupat un projecte solidari destacat durant l'últim any. En l'edició de 2015 es va premiar la Fundació Banc dels Aliments, l’any 2016 a Roca Brothers Foundation i, l’any 2017, a Proactiva Open Arms.

Premi a l'Emprenedoria a la Costa Brava - Pirineu de Girona
S'atorga a una entitat, organització o persona que hagi desenvolupat un projecte emprenedor al territori de la Costa Brava - Pirineu de Girona i compta amb el suport del Patronat de Turisme Costa Brava Girona. L’edició de 2015 va premiar el Celler La Vinyeta, de Mollet de Peralada, l’any 2016 la productora Visual 13 i, el 2017, Marc Casadellà, per la creació d’un dels primers Pitch & Putt de Catalunya, al municipi de Gualta, i el seu projecte sostenible Burricleta.

Premi a la Música
S'atorga a un artista per la seva trajectòria en el món de la música. L'edició de 2015 va premiar la cantant Luz Casal, el 2016 la soprano Ainhoa Arteta i, el 2017, el cantautor Antonio Orozco.
Dossier informatiu

Edicions Anteriors