Terres CHECK-IN International Hospitality Film Awards

Terres CHECK-IN International Hospitality Film Awards és una iniciativa conjunta de Terres Landscape and Travel Communication i les fundacions catalanes CETT, Climent Guitart i Jordi Comas Matamala.

La proposta del festival Terres CHECK-IN International Hospitality Film Awards sorgeix sota la voluntat de crear comunitat i connectar els diversos actors que formem la indústria de l’Hospitality a nivell internacional, generant un espai de coneixement, intercanvi i tendències de comunicació que pugui ser transferible al sector per millorar l’experiència en un moment on l’audiovisual turístic ha assolit un punt de gran maduresa.

Terres CHECK-IN pretén ser el referent mundial en l’àmbit de l’audiovisual del sector de l’Hospitality i esdevenir aparador de les tendències de màrqueting de les organitzacions que formen la indústria del turisme, l’hoteleria i la gastronomia.

El Terres CHECK-IN International Hospitality Film Awards té prevista la seva realització de forma itinerant entre les seus de les Tres Fundacions col laboradores. En concret, la celebració del 2022 es farà el dia 6 de setembre a Barcelona, a l’ Hotel Alimara, essent amfitriona la CETT Fundació.

La primera edició del Terres CHECK-IN combinarà una cerimònia de lliurament de guardons i de reconeixements professionals amb una vessant formativa i professionalitzadora.

A efectes pràctics, el Terres CHECK-IN esdevindrà el pòrtic del Terres Travel Festival, que celebrarà la seva part professional el dijous 8 i el divendres 9 de setembre de 2022 a Tortosa.

El format del Terres CHECK-IN serà híbrid amb activitats presencials i per streaming.

06/09/22
Hotel Alimara (Carrer de Berruguete, 126, Barcelona)

· Study Case + Masterclass + Projecció dels finalistes
· Sopar amb lliurament de guardons