Tourist Talent Management

El sector turístic es troba en un procés de transformació, repensant el seu model, avaluant els errors del passat i amb les lliçons apreses, per així definir les bases per a un turisme sostenible, responsable, compromès amb la terra i amb els valors d'una nova humanitat.

Sota aquesta perspectiva neix un nou punt de trobada: TTM – Tourist Talent Management.

La TTM, organitzada per la Fundació CETT, la Fundació Climent Guitart i la Fundació Jordi Comas, juntament a l'Agencia EFE, té com a finalitat promoure el debat i la reflexió entre els diferents grups d’ interès vinculats amb la gestió del capital humà i el talent en el sector turístic, en benefici del desenvolupament sostenible i responsable del turisme, i contribuint de manera activa a la millora de la competitivitat turística i la seva recuperació.

Té com a Patrocinadors Globals a Eurofirms Group i Turijobs; com a Col·laboradors, a AEDH-Asociación Española de Directores de Hotel i KTC Global; i com Col·laboradors Institucionals al Departament d'Empresa i Treball de la Generalitat de Catalunya, l'Ajuntament de Barcelona, la Diputació de Barcelona, l'OMT-Organització Mundial del Turisme, la Cambra de Comerç de Girona, la Cambra de Comerç de Barcelona i el Departament de Recerca i Universitats de la Generalitat de Catalunya.

La TTM, que recull el testimoni de la BTM 2021 en aquest àmbit, persegueix impulsar l'excel·lència turística basada en pautes innovadores de gestió del talent en les organitzacions i empreses turístiques, que contribueixin a la diferenciació d’empreses i destinacions i a la consolidació del turisme com un sector estratègic per al país.

Impulsa la creació i l'intercanvi de coneixements entorn el desenvolupament del capital humà i la promoció de les millors pràctiques en àmbits com ara la governança empresarial i les persones, les relacions laborals, la capacitació, l’atracció i fidelització del talent, l’emprenedoria, l’ètica, la responsabilitat, la inclusió i el desenvolupament sostenible en turisme.

Amb una celebració rotatòria entre les diferents seus dels organitzadors (Barcelona, Lloret de Mar i Platja d’Aro), la TTM pretén també promoure, crear, enfortir i expandir vincles i compromisos entre els grups d’interès del turisme que contribueixin a crear un marc de col·laboració que identifiqui, defineixi i impulsi accions per a desenvolupar l’objectiu de posicionar Catalunya com a referent turístic internacional, en la capacitació i promoció dels líders del futur.

+ Informació i inscripcions aquí.

Descarrega el programa aquí.