Business Tourism Market

14/10/2020 | Guitart Central Park Aqua Resort (Lloret de Mar)

El Business Tourism Market (BTM) és un espai de debat i d’intercanvi de coneixements sobre la indústria del turisme. El fòrum està promogut i organitzat per la Fundació Climent Guitart, que perpetua la memòria de l’empresari lloretenc; per l’Agència EFE, agència de comunicació i de servei de notícies internacional, i per l’Agència Catalana de Turisme de la Generalitat de Catalunya.

Després de les dues primeres edicions, És hora de canviar! al 2018 i Del canvi a la transformació al 2019, el fòrum arriba a la seva tercera entrega en uns temps tan crítics com inèdits per al sector turístic, en plena crisi sanitària.

De la Zona Zero a la Nova Era -a partir d’una àmplia reflexió- proposa apropar-nos a algunes respostes i, per què no, també un missatge optimista i inspirador en temps d’incertesa generalitzada.

El fòrum ofereix dues jornades de ponències amb experts i professionals del sector turístic que centraran les seves intervencions, principalment, en qüestions com els objectius de desenvolupament sostenible, les xarxes socials, la innovació o la comunicació turística.

La tercera edició, en format híbrid, es divideix en dues jornades, les tardes de dimecres 14 i dijous 15 d’octubre. Les dues jornades s’oferiran diverses ponències i panells turístics.

El Business Tourism Market rep el suport de la Diputació de Girona, el Patronat de Turisme Costa Brava Girona, Caixabank i l’Ajuntament de Lloret de Mar.

També hi col·laboren Vueling, Undatia Comunicación, eMascaró, Landing-New Trends on Tourism Communication  i Guitart Hotels, un any més seu central del fòrum.