Business Tourism Market

03/10/2019 | 08:45 h

Guitart Central Park Aqua Resort (Lloret de Mar)

El Business Tourism Market (BTM) és un espai de debat i d’intercanvi de coneixements sobre la indústria del turisme. El fòrum està promogut i organitzat per la Fundació Climent Guitart, que perpetua la memòria de l’empresari lloretenc; per l’Agència EFE, agència de comunicació i de servei de notícies internacional, i per l’Agència Catalana de Turisme de la Generalitat de Catalunya.

Després de l’exitosa primera edició sota el títol És hora de canviar!, el segon lliurament del BTM ens proposa anar Del canvi a la transformació. El fòrum ofereix una jornada de ponències amb experts i professionals del sector turístic que centraran les seves intervencions, sobretot, en qüestions com la innovació, la tecnologia, la gastronomia o la seguretat al sector travel.

La segona edició se celebrarà el dimecres, 3 d’octubre de 2019, a la Sala Palas Atenea del Guitart Central Park Aqua Resort de Lloret de Mar. Durant la jornada s’oferiran diverses ponències, taules rodones i debats, que conclouran amb un dinar de networking.

El Business Tourism Market rep el suport de La Fundació La Caixa, la Diputació de Girona, el Patronat de Turisme Costa Brava Girona i l’Ajuntament de Lloret de Mar. També compta amb la col·laboració de Vueling, UNDATIA comunicació, Hosteltur com a Media Partner, Fibracat, 360 Totalweb, The Earthnauts, Visyon i Guitart Hotels.

I Edició 2018