IV Premis Climent Guitart

09/11/2018

Els Premis Climent Guitart, organitzats per la Fundació Climent Guitart, s’han celebrat aquesta nit per guardonar els quatre àmbits en els quals l’hoteler Climent Guitart va fonamentar bona part de la seva vida professional i personal: la música, la solidaritat, l’emprenedoria i la formació.

En aquesta quarta edició, els guardonats han estat Cafès Cornellà, al premi a l’Emprenedoria a La Costa Brava – Pirineu Girona, per la seva campanya i línia de producte Decoding Coffee. La Polifònica de Puig-Reig ha rebut el premi a la música per la seva trajectòria internacional dels seus 50 anys d’història, i Paula Espinal ha rebut el premi a la formació, que es dona cada any a l’estudiant amb millor nota del Cicle Formatiu d’Hostaleria i Turisme de l’Institut Ramon Coll i Rodés, de Lloret de Mar. El jurat també li ha atorgat una beca al CETT, Campus Internacional de Turisme, Hoteleria i Gastronomia, adscrit a la Universitat de Barcelona, perquè continuï els seus estudis en Formació Superior de Sala.

Per altra banda, el premia a la solidaritat s’ha atorgat a la Fundació ASPRONIS, que treballa per generar iniciatives, suports i serveis perquè les persones amb discapacitat intel·lectual i del desenvolupament i col·lectius vulnerables puguin tenir condicions òptimes de qualitat de vida. En aquest sentit, la Fundació Climent Guitart ha recaptat l’import del preu del sopar dels assistents per a fer una donació a la Proactiva Open Arms, qui va rebre el premi a la solidaritat a l’anterior edició del 2017.

Celebrada a l’emblemàtica sala Palas Atenea de l’Hotel Guitart Central Park Aqua Resort de Lloret de Mar, la vetllada ha reunit a més d’un centenar d’assistents, que han gaudit de l’actuació musical de la Polifònica de Puig-Reig i de la coral filipina Ateneo Chamber Singers.