Col·laboració amb l’ajuntament de Lloret i Fibracat per connectar els alumnes de la mateixa vila durant la crisi sanitària

24/04/2020

L’Ajuntament de Lloret de Mar i la Fundació Climent Guitart, en col·laboració amb l’operador de telecomunicacions català Fibracat, ha col·laborat perquè uns 50 nens dels municipi tinguin els recursos necessaris per continuar el curs de manera virtual. Concretament, l’acció correspon a dur a terme diferents gestions per aconseguir 38 tablets, connexió a Internet i material escolar per a nens en situació de vulnerabilitat.

Fibracat ha donat 50 línies de connexió a Internet (50 gigues) amb targetes SIM de dades mòbils pels alumnes de Lloret de Mar per facilitar la continuïtat del curs escolar des de casa. L’aportació de l’Ajuntament de Lloret de Mar en aquesta acció solidària conjunta ha estat la compra de 150 lots de material fungible escolar (llibretes, carpetes, bolígrafs…), a tres establiments locals (50 lots a Can Gallisà, 50 a Folder i 50 més a la llibreria Fenars).

La presidenta de la Fundació Climent, Cristina Cabañas, es mostra “molt satisfeta de fer aquestes donacions gràcies al paper logístic i de mitjancer que pot fer la Fundació entre qui necessita ajuda i qui solidàriament la pot donar”.

Aquesta iniciativa solidària de la Fundació Climent Guitart se suma a un conjunt d’accions per atendre les necessitats dels col·lectius més vulnerables com a conseqüència de l’emergència sanitària. El regidor de coordinació de govern, Jordi Sais ha destacat “les nombroses mostres de solidaritat que està rebent l’Ajuntament des del sector privat per fer front a aquesta emergència sanitària” I ha recordat que “és una satisfacció poder tenir una entitat social local amb el dinamisme i implicació de la Fundació Climent Guitart. Des de l’inici del decret de l’estat s’alarma han impulsat diferents iniciatives socials i sanitàries que han estat de gran servei per la nostra població”.