Concert Benèfic Orquestra de Cambra Johann Strauss

19/08/2019 | 20:30 h

Església Parroquial Sant Romà Lloret de Mar

Horst Sohm, director de l’Orquestra de Cambra Johann Strauss, torna el dilluns 19 d’agost a Lloret de Mar per oferir, per vuitè any consecutiu, un concert benèfic a favor de la Fundació Climent Guitart.

L’actuació, organitzada per la Fundació Climent Guitart i el Rotary Club de la població gironina, començarà a les 20.30 i tindrà un preu de 20€ en forma de donatiu. Els fons se destinaran a diferents accions socials de la Fundació Climent Guitart, que centra la seva activitat en el foment i desenvolupament del turisme, així com contribueix al benestar general d’aquells sector de la població que són especialment vulnerables.

El programa que interpretarà l’Orquestra de Cambra Johann Strauss es dividirà en dues parts. La primera d’elles se centrarà en peces de Wolfgang Amadeus Mozart; del violinista, compositor i pianista austríac Fritz Kreisler i de l’italià Vittorio Monti. En la segona part, en canvi, l’Orquestra rendirà homenatge a Johann Strauss i algunes de les seves peces més emblemàtiques, com la polca Eljen a Magyar o el Vals El Bell Danubi Blau.

Sohm ha dirigit diverses orquestres, com la de París, la Mozart Festival, la Copernicus, la Cambra de Berlin, Simfòniques d’Omsk, Torun, Szczecin i la Rubinstein de Lodz; i ha participat en prestigiosos festivals com els d’Hamburg, Berlín, París, Innsbruck o Santander. Va ser nomenat Membre d’Honor del moviment europeu pel consell d’Europa a Estrasburg, després d’un concert al Parlament Europeu. Durant els Jocs Olímpics del 92 va estrenar l’obra “Concert d’Empúries” per l’arribada de la torxa Olímpica a Catalunya.

La jove solista de violí Johanna Röhrig d’Hamburg ha guanyat múltiples premis en competicions internacionals i toca un famós violí de Jacob Stainer (1675), que la Societat Internacional de Violí de Londres “The Beare´s International Violin Society” posa a la seva disposició a través de generosos patrocinadors privats.

Les entrades es poden obtenir a diferents punts de Lloret de Mar: a la recepció de l’hotel Guitart Central Park Aqua Resort, a la recepció de l’hotel Guitart Rosa, al Gremi d’Hosteleria, al Cafè de la Vila o el mateix dia del concert a l’església parroquial.

Al bell Danubi Blau – Horst Sohm & Orquestra de Cambra Johann Strauss