El documental “Climent Guitart, Pioner del Turisme” a la sessió inaugural del Terres Festival 2020

04/09/2020

Es tracta de l’únic festival de l’Estat espanyol especialitzat en films turístics.

Un revolucionari a nivell d’idees i projectes turístics i un visionari del sector. Així es defineix a Climent Guitart en el documental que ha inaugurat la quarta edició del Terres Festival.

El vicepresident de la Fundació Climent Guitart, Pere Cabañas, està molt content que s’hagi escollit aquest documental per inaugurar l’únic festival de l’Estat espanyol especialitzat en films turístics.

El documental es titula Climent Guitart, pioner del turisme i ha estat produït per Minoria Absoluta i la Fundació Climent Guitart. És un documental que segueix la trajectòria de Climent Guitart, tant personal com professional, així com l’evolució turística a Catalunya en els últims 60 anys.

Pere Cabañas ha explicat que la idea inicial de la Fundació era escriure un llibre sobre la figura de Climent Guitart, però quan es va posar sobre la taula la proposta de fer un documental els va atraure molt.

A banda del festival, la Fundació Climent Guitart té la intenció de presentar el documental a Lloret de Mar.