Fes-te amic

Fes-te amic de la Fundació Climent Guitart

La Fundació Climent Guitart mostra la cara més solidària de Guitart Hotels. Els seus objectius són la formació en turisme i el desenvolupament de projectes solidaris per a diferents àmbits. Això es tradueix en diverses activitats durant l’any. Si no et vols perdre cap detall de la fundació i creus que t’agradaria aportar-hi el teu gra de sorra, pots fer-te amic de la fundació. Ser amic de la fundació no et comportarà cap obligació i et donarà accés a totes les seves comunicacions. A més, et donarà accés a poder participar en les seves activitats com a voluntari o a fer-hi una donació, ser-ne mecenes o fins i tot, ser-ne patrocinador.

Aportació voluntària de fons

També pots sumar-te al col·lectiu de donants, mecenes i patrocinadors de la fundació. Per fer-ho, només cal que et posis en contacte amb nosaltres a través del correu electrònic direccio@fundacioclimentguitart.org. Totes les aportacions es poden acollir a les desgravacions previstes en la Llei de règim fiscal de les entitats sense fins lucratius i dels incentius fiscals al mecenatge (Llei 49/2002 de 23 de desembre i Reial Decret 1270/2003 de 19 d’octubre).

Vull ser amic de la Fundació Climent Guitart

(*) Camps obligatoris

Vull rebre la informació de la fundació i les seves activitats No

He llegit i accepto la política de protecció de dades*