III Edició Premis Climent Guitart

02/11/2017 | Guitart Central Park Aqua Resort (Lloret de Mar)

Antonio Orozco, Proactiva Open Arms, Marc Casadellà i Antoni Valhondo, III Premis Climent Guitart

• Cristina Cabañas, presidenta de Guitart Hotels, ha anunciat la creació de la Fundació Climent Guitart, que es constituirà durant el 2018.
  • La vetllada ha conclòs amb l’actuació del grup Blaumut, que acaben de fer la gira del seu últim disc Equilibri.

Els Premis Climent Guitart, organitzats pel grup hoteler Guitart Hotels, s’han celebrat aquesta nit per guardonar els quatre àmbits en els quals l’hoteler Climent Guitart va fonamentar bona part de la seva vida professional i personal: la música, la solidaritat, l’emprenedoria i la formació.

En aquesta tercera edició, els guardonats han estat Antonio Orozco, per la seva trajectòria com a compositor i cantant; Proactiva Open Arms, organització no governamental i sense ànim de lucre per la seva tasca de rescatar refugiats que arriben a Europa fugint dels conflictes bèl·lics; Marc Casadellà, per la creació d’un dels primers Pitch & Putt de Catalunya, que s’ha convertit en una referència pels professionals del circuit europeu, i Antoni Valhondo, per aconseguir la millor nota en el Cicle Formatiu d’Hostaleria i Turisme de l’Institut Ramon Coll i Rodés (Lloret de Mar), en l’últim curs 2016-2017, que també ha rebut una beca d’estudis al CETT.

Celebrada a l’emblemàtica sala Palas Atenea de l’Hotel Guitart Central Park Aqua Resort de Lloret de Mar, la vetllada ha reunit 170 persones, que han gaudit de l’actuació musical del grup Blaumut. Entre els assistents, s’hi trobaven la ninotaire Pilarín Bayés, que ha lliurat a cadascun dels guardonats una il·lustració personalitzada.

Jurat dels III Premis Climent Guitart

Els Premis Climent Guitart, de caràcter anual, es van lliurar per primera vegada l’any 2015, amb motiu de la celebració dels 60 anys del grup Guitart Hotels.

El jurat està format per Cristina Cabañas, presidenta de Guitart Hotels, com a presidenta del jurat; Maria Abellanet, consellera delegada del Grup CETT; Eugènia Bieto, directora general d’ESADE Business Law & School; Marian Muro, directora general del grup Julià a Espanya; Cristina Pinto, directora dels serveis educatius de l’Ajuntament de Lloret de Mar; Josep Puigbó, periodista i director general d’UNDATIA comunicació i Ramon Ramos, director general del Patronat de Turisme Costa Brava Girona.

Guitart Hotels, 62 anys d’història

Les línies de negoci de Guitart Hotels han anat sempre molt vinculades al turisme familiar, esportiu, de negocis i cultural. La família Guitart va viure els orígens del boom del turisme de la Costa Brava amb la inauguració del seu primer establiment, l’Hotel Mar Brava, situat a Tossa de Mar, l’any 1955. Al cap de 10 anys, amb la incorporació de l’Hotel Guitart i l’Hotel Rosa de Lloret de Mar, Guitart Hotels es va constituir com a grup hoteler.

A partir de l’any 1983, Climent Guitart, recent format a ESADE i a la Universitat de Harvard, va agafar el relleu generacional de l’empresa i va assumir la presidència del grup. Aleshores, es van anar incorporant diferents hotels a la cadena, com l’Hotel Guitart Club Goya, que va representar la primera aposta de l’empresa pel turisme esportiu, el Guitart Central Park Hotel, que va ser el primer ressort de la Costa Brava (1985), o l’Institut GEM, primer Wellnes & Spa a Lloret que va introduir el concepte de la salut al turisme.

Actualment, el grup hoteler està presidit per Cristina Cabañas i compta amb 8 establiments: el Guitart Grand Passage, a Barcelona; el Guitart la Molina Aparthotel & Spa, a la Molina; el Guitart Gold Central Park Aqua Resort, el Guitart Central Park Aqua Resort, el Guitart Hotel Venta de Goya, l’Hotel GEM Wellness & SPA, l’Aparthotel Guitart Central Park Aqua Resort i el Guitart Rosa, a Lloret de Mar.