Recollida Solidària de l’Hosteleria lloretenca

16/09/2019

Promovem una recollida solidària d’aliments en els hotels i restaurants de Lloret

Es recolliran, entre el 16 i el 30 de setembre, tota mena d’aliments, especialment aquells destinats als infants, a benefici de Càritas.

La Fundació Climent Guitart promou, un any més, una recollida solidària d’aliments que enguany també comptarà amb el suport del Gremi d’Hostaleria de Lloret de Mar, el Gremi de Bars i Restaurants del municipi i l’Ajuntament de Lloret de Mar. La campanya solidària, que se celebrarà del 16 al 30 de setembre, recollirà tota mena d’aliments, preferiblement llaunes de conserva, llegums, fruita envasada i productes per a l’higiene infantil, que s’entregaran finalment a Càritas.

Tots els hotels, bars i restaurants de Lloret de Mar que ho desitgin podran participar en aquesta campanya solidària i tan sols hauran d’habilitar un punt de recollida d’aliments.

Mostra la teva cara solidària i ajuda’ns a aconseguir quilos de generositat!